CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

23 December 2010

STEAMboat oWHH steamBOAT

Sapa suka makanan laut?? Angkat tangan laju2 n tinggi2 daku mahu jadikan best fwen untuk diajak menggebushhkan diri. Hihihihihi. Berkurun lama mahu mamam steamboat but until now still cannot go. Tu dia aihhh rojak gado2 suda my manglish. Atas semangat yang berkobar-kobar sempena gaji bulan Dec yang akan dapat ntah bila maka melakukan cubaan menggoogle restoran2 halal yang menawarkan pakej steamboat dengan harga yang mesra alam. ^_^ Maka hasilnya daku sangat chantek, tertarik lagi menarik dengan pakej yang ditawarkan oleh FLAMING RESTAURANT.



Sila percaya yang steamboatnya sangat d’bom hanya dengan bayaran RM22.80 bagi seorang. Sila makan sampai lebam takpun muntah darah hijau kelabu semua. Pasti takkan rasa menyesal sesal lagi kesal dengan nilai wang yang telah dilaburkan. Flaming Buffet Steamboat Restaurant menyediakan pelbagai pilihan makanan laut seperti ketam lazat, udang segar, hirisan ikan, fillet ayam, kerang, daging tiram, pelbagai jenis kerang, cumi-cumi, unggas dan banyak lagi.


Flaming Buffet Steamboat Restaurant menyajikan sehingga 150 daripada pilihan makanan laut segar, bahan stim, buah-buahan, makanan pencuci mulut, ais krim, chocolate fondue dan minuman percuma. Juga boleh menikmati tanpa batasa minuman panas dan sejuk dan pencuci mulut selepas menjamu buffet steamboat.



Tempat dia pun aman damai tenteram sejahtera... sangat suka ngan tempat yang disediakan kerana pihak Flaming telah sediakan outdoor n indoor. Macam games indoor n outdoor laa pulak. Jom ushar tempat dia skit.





So sangat-sangat laa menggembirakan bagi individu seperti daku yang ada pantang larang melihat perokok2 tegar nihh. Lemaih dengan asap rokok berkepul malah menimbulkan rasa bencik. Maka amatlah teruja bila melihat pembahagian tempat yang dilakukan.

Sangat-sangat berharap dapat gak mamam steamboat nihh dalam bulan Jan. Pape pun sangat perlu menanti gaji ku dibayar selebuk oleh my bos. Mudah-mudahan bos sangat baek hati n bagi lebih2 duwet gaji. Ihihihhiihi. Aduhh keja baru nak masok 2 bulan suda verangan melangit. Matai laaa jugak. Saba nafsu.... tahan...tahan.... ada rezeki nanti kita sampai laa kt Sunway sana k. Aduhh... meleleh ayaq liuq bila melihat menu2 yang ditawarkan. Hhohohohoohhoo. Selamat laa daku masih kuat iman kalu tidak ini malam sudah terbang pergi.



No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@