CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

23 December 2010

YASIN, Semoga BAHAGIA


Selamat Mendirikan rumahtangga to my bbF

Mohd Yasin Mohd Yunus bersama pasangannya Nurul Qariah Daud.

My bbF telah selamat bergelar suami pada tanggal 11hb December 2010.

Dan pada tarikh keramat 18hb December 2010, i with my beloved cosmate

gembira riang ria ber'konvoi' ke Perlis Darul Sunnah.

Alhamdulillah, DIA lancarkan perjalanan kami pergi-balik.


Bosan kan ngomel banyak-banyak nih..

So ada baiknya layan pixel jekk..

Ini hanya sebahagian means semasa majlis

Konvoi edisi trip serta berjimba-jimba bakal menyusul kemudian.

Jadi, sila layan pixel kawen yang tak seberapa ini.



“Kami memohon restuMU, berkatilah majlis ini, limpahkanlah berkat dan rahmat ke atas pasangan zauj dan zuajah ini. Kekalkan jodoh kedua mempelai hingga ke syurga dan permudahkanlah segala urusan keduanya, serta sempurnakanlah agama mereka, dengan berkat ikatan ini. Mudah-mudahan perkongsian hidup yang dibina kekal abadi dan dikurniakan zuriat yang soleh wal solehah. Dengan taufik dan hidayahMU, berntunglah kedua-duanya dalam kehidupan di dunia lebih-lebih lagi diakhirat.


~Amin Ya Rabbal Alamin~




Sowunk suda memakai status SUAMI.
Diri ini menanti dua lagi bbF yang ternyata suda berpunya.
Moga kalian dijodohkan dengan jodoh yang kalian inginkan.
Tak saba rasanya nak attend majlis 2 lagi my bbF.


Aku???
Jangan ditanya ok!!!
Amaran KERAS!!!!! hahaahahhaa.
Matlamat idup bukan hanya untuk berkahwin.
Yang utama mencapai redhaNYA.
Whatever n ever... just pray 4 me k.


No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@