CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

29 December 2010

MALAYSA JULANG PIALA AFF SUZUKI CUP 2010


MALAYSA JULANG PIALA AFF SUZUKI CUP 2010

HARIMAU MALAYSIA KEMBALI MENJADI RAJA RIMBA


Alhamdulillah, wisel penamat telah menamatkan debaran dada ini yang sejak dari awalnya berdegup kencang akibat aksi-aksi yang mencemaskan di mana MALAYSIA terusan menerima asakan bertubi-tubi daripada Indonesia. Namun, ternyata bahawa MALAYSIA masih jaga, terus mengaum garangnya menewaskan Indon dengan agregat 4-2. TAHNIAH buat HARIMAU MUDA MALAYSIA. Indon sila diam-diam, usah propa macam-macam. Menang kalah adat permainan ok. ^_^

Setelah hampir 14 tahun HARIMAU MALAYSIA dibelenggu dengan rantai sementara GARUDA INDONESIA lepas bebas terbang di udara maka hari bersejarah tanggal 29 December 2010 menjadi ingatan buat semua bahawa HARIMAU MALAYSIA telah lepas bebas dari rantaian, terputus sudah dan HARIMAU MALAYSIA kembali mengaum menjadi RAJA di rimba. HARIMAU MALAYSIA bukan saja kembali mengaum tapi kini terus membaham dengan rakusnya. HARIMAU MUDA MALAYSIA memang mantap!!!



Salute dengan penjaga gol, Khairul Fahmi Che Mat kerana menjadi super dupper penyelamat kepada HARIMAU MALAYSIA dengan tangkapan pantas, tandukan, tumbukan menghalang Indon membolos pintu gol HARIMAU MALAYSIA. Dan paling mengujakan saat, beliau berjaya menepis penalti yang begitu hampir di pintu gol.


Safee Sali juga penjaring gol yang masih jaga, berjaya membolos pintu gol mendahului Indon dan ini memberi tekanan kepada mereka.Sepakan yang tidak disangka membuahkan gol pertama buat HARIMAU MALAYSIA di stadium tersebut.


Dan pastinya tidak dilupakan K.Raja Gopal yang bijak menyusun strategi, beliau berjaya mengasuh dan mendidik HARIMAU MUDA MALAYSIA untuk terus mengaum garang walau bukan di rimba sendiri.



Menjulang PIALA KEJUARAAN suatu saat yang sangat dinanti-nantikan bukan sahaja oleh player namun juga oleh seluruh rakyat MALAYSIA. HARIMAUY MUDA MALAYSIA terbaek!!! Luv Khairul Fahmi, Luv Safee Sali Luv all the player, Luv Malaysia, Luv all of u.


p/s: yang lebih teruja bilamana seluruh MALAYSIA diisytiharkan CUTI UMUM pada hari Jumaat. Memang the best arr.. hihihihi.



No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@