CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

31 December 2010

PROGRAM HIMPUNAN 1000 JIWA 1 HATI

Ayuh bersama sertai PROGRAM HIMPUNAN 1000 JIWA 1 HATI anjuran JIM, JAWI, Raudhatus Sakinah dan Masjid Negara bermula jam 3.30 petang hari Jumaat 31 Disember 2010 hingga pagi 01 Januari 2011. Pastikan SAMBUTAN TAHUN BARU terisi dengan aktiviti bermanfaat dan menyumbang kepada agama. Antara pengisiannya, program Talk Show, ABJZ Show, Qiamullail Perdana dan Persatuan Ulama Malaysia Wilayah Persekutuan (PUMWP) melalui unit LANDAS akan mengadakan Outreach Dakwah mendekati remaja dengan penuh kasih sayang, berhemah dengan penuh hikmah di sekitar Dataran Merdeka dan di sekitar Bandaraya Kuala Lumpur menjelang jam 12.00 tengah malam. Aktivis Dakwah yang berminat sila berkumpul di Masjid Negara pada jam 11.00 malam pada 31 Disember 2010.




Tentatif Aturcara PROGRAM HIMPUNAN 1000 JIWA 1 HATI:


31 Disember 2010 (Jumaat)

Masa

Aktiviti

Tempat

3.30 – 5.30 ptg

Kehadiran peserta Himpunan 1000 Jiwa 1 Hati

Masjid Negara

5.30 – 5.40 ptg

Ucapan alu-aluan pengerusi majlis

Auditorium JAWI

5.40 – 6.10 ptg

6.10 – 6.20 ptg

Ucapan oleh Pengerusi Lembaga Pengarah Induk Raudhatus Sakinah

- YBhg. Prof. Madya Dr. Harlina Halizah binti Hj Siraj

Ucap Utama dan Perasmian oleh Pengarah JAWI

- YBhg. Dato’ Hj Che Mat bin Che Ali

Auditorium JAWI

6.20 – 6.30 ptg

Gimik Perasmian

Auditorium JAWI

6.30 – 7.05 mlm

Sidang media dan Makan malam

Auditorium JAWI

7.05 – 7.45 mlm

Solat Maghrib Berjamaah

Masjid Negara

7.45 – 8.45 mlm

Bicara Orang Muda (Talk Show) oleh Pemimpin Pelajar

Masjid Negara

8.45 – 9.10 mlm

Solat Isyak Berjamaah

Masjid Negara

9.10 – 10.40 mlm

ABJZ SHOW: `Remaja, Tahun Baru & Azam Baru’

- Multimedia ABJZ disebalik tabir (7 minit)

- Persembahan oleh Aishah dan kumpulan nasyid, Saff One

Auditorium JAWI

10.40 – 11.00 mlm

Bacaan Ikrar Anda Bijak Jauhi Zina (ABJZ)

Auditorium JAWI

11.00 – 12.00 mlm

Aktiviti Dalam Kumpulan

Auditorium JAWI


1 Januari 2011 (Sabtu)

Masa

Aktiviti

Tempat

12.00 – 4.00 pg

Tidur/Rehat

Masjid Negara

4.00 – 4.30 pg

Siap diri

Masjid Negara

3.30 – 5.30 pg

Qiyamulail Perdana

Masjid Negara

5.30 – 6.15 pg

Solat Subuh Berjamaah

Masjid Negara

6.15 – 7.15 pg

Tazkirah `Hari Baru, Pagi Tahun Baru’

Penyampai: Ustaz Zulkefli bin Ahmad

Masjid Negara

7.15 – 8.20 pg

Sarapan pagi & Siap diri untuk Majlis Penutup

Auditorium JAWI

8.20 – 9.00 pg

Ucapan Majlis Penutup

- Ucapan oleh Pengarah Raudhatus Sakinah Pusat

merangkap Master Trainer Anda Bijak Jauhi Zina (ABJZ)

Auditorium JAWI

9.00 pg

Bersurai



No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@