CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

03 December 2010

Sebulan berlalu


Cukup sebulan bekerja di UMCEDEL. Seyes sangat beshh + enjoy. Even keja ngan 10 bos lelaki & sowunk women rasa sangat selesa. Mereka sangat baek… saya tidak tipu ok. Macam nak keja sini terus if diowang kasik gaji riban-riban. Setakat hari ni segala keja yang diowang bagi aku telah selesaikan sebaiknya dan mereka-mereka berpuas hati. That buat aku gumbira… siap da bos yang belikan aku cokelat dari London, then da lak bos yang nak lanje ku mamam dll. Diowang bayar duwet gaji aku selebuk tuhh.. nah hambek ko. $$$$$$$ Alhamdulillah, gaji pun dah dapat. Now memikirkan untuk saving…. ikat pewut ketat-ketat. Walaupun emang nampak ku cam bowos , suka jak soping moping nihh tapi hakikatnya daku tetap menyimpan demi masa depan yang cemerlang, gemilang dan terbilang.



Sedar tak sedar dah habes pun exam…. saat yang daku tunggu untuk berjimba-jimba yaa rebba. Exam start 23 Nov-3hb Dec 2010. Hancus asa kali ni. Emosi sangat tak stabil dengan dugaan yang bertimpa-timpa makanya sangat memberi tekanan kepada focusku. Kecewa amat… untuk peksa kali ni langsung tokleh jawab. 4 paper yang ku ambik…. satu pun tak terjawab dengan baek. Peksa yang paling dasat yang pernah aku alami, nengok soklan tanpa ‘no idea want to answer’. Nak pang jaa muka 1001 juta kali sebab langsung tokleh jawab. |Prof./ Dr. plzzzzz forgive me| GERUN….. TERTEKAN….. WISAU….. SEDIH…. tapi it over coz dah lepas. Walaupun tak dapat perform baek tapi aku harap cebisan kasihNYA… moga berkat doaku dan semua yang menyayangi aku, KAU luluskan aku pada semester ini. Aku tak mengharapkan markah yang tertinggi, cukup laa aku lulus untuk tamatkan pengajian bagi semester hadapan. Amin Ya Rabbal amin…



No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@