CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

18 March 2011

Nafsu & gegurl

Nafsu….nafsu…..nafsu…..Susah betul laa nak buang nafsu membeli-belah gegurl nih…Haisshh, gaji ribu riban pun leh habes if bernafsu tak sudah ni.Even tak gie shopping complex pun still menjadi-jadi.Mana taknya dengan kuasa di hujung jari sahajaMaka bersoping moping online la citernya..

Datang mood membeli belah jubah dan blouse (padahal dah tak terhitung koleksi jubah yang ada siap yang mana dah takmau pakai tapi still elok diagihkan pada sepupu –sepapat. Hihhiihih) Macamna erkkk sebab rasa nak sangat-sangat. Rasa nak angkut banyak sebab murah… dalam lingkungan RM50 –RM100 jaa pun. Lawa pun lawa…. Takdak laa mcm sesetengah tuhhh dah laa tak cun dah tu mahal plak. Apa??? Tak percaya!!! Mehhh usher… nak tayang skit.





So macamna?? Chantek kan, kan?? If rasa nak soping online lehh laa terjah sini untuk koleksi jubah dan blouse yang murah-murah --> JUBAH MURAH dan JUBAH & BLOUSE MURAH. Tapi pokai laa jugak kalu nak beli banyak-banyak coz gaji cheq bukan ribu riban pun… huhuhu ngan study lagi. Adoi….. kempunan… kempunan.


p/s: Bestnya if da orang hadiahkan 2-3 helai. Hahahahaa. Verangan suda, aci tak??

No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@