CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

27 March 2011

Bila mula bersarung tangan???

Bila mula bersarung tangan…

?


?


?


?


?

Sejak bila NisaNasya makin warak nihh?? Takkan dah pakai purdah dan bersarung tangan segala. Huhhuhu. CCccupppp, jangan buat telahan awal k. Selidik sesuatu tuhh sampai habes sebelum nak cakap pape pun. Tapi ok jugak if NisaNasya berpurdah dan bersarung tangan. (Doa-doakan laa diri cukup kuat dan istiqomah sebab memang penah ada niat untuk berpurdah sebelum, tapi belum sampai masanya).

Hoykehh…. NisaNasya dah mula bersarung tangan.. Macamna tuhh?? Alkisahnya begini, pegi balik opiz, pegi balik umah sewa, pegi balik kelas dll bermotosikal. Maka tanpa rela lagi terpaksa berdepan laa dengan cuaca yang tak menentu, kadang panas, kadang terik, kadang redup… Dan terimalah hadiah terbaek bila tangan mula ‘hitam legam terbako’. Memang terbaik sebab dah macam pakai sarung tangan hitam dah….



{lebih kurang macam dalam pixel contoh kat bawah nihh laa... tapi berbelang hitam aku tuhh just sampai pergelangan tangan ja sebab aku sentiasa pakai baju/t-shirt/jubah/dll lengan panjang}

Okehh, situasi tangan lebih kurang macam kat atas laa tapi NisaNasya lagik teruk laa sebab yang tangan hingga pergelangan tangan hitam habes,hitam dari pixel kat atas tuhh sedang bahagian tangan dari pergelangan tangan ke atas warna asli ja(bukan nak menunjuk cheq putih naa tapi hakikat…hikhikhiikhik)

Macamna nak buat bagi tangan kulit cerah balik pun cheq tak taw. Pakai gak losyen tapi tak berkesan apa pun. Huhhuuhu. Habes laa lagu nihhh, nanti kurang regha, nak sarung cincin pun buruk jaa tengok tangan (okehhh sedang verangan suda). Kawan-kawan ada cara tak macamna nak rawat keadaan tangan yang terbako dek panaz matahai nihh??? Mehh laa share…



2 comments:

areteacar said...

hahaha... x suka kalau kulit berbelang :P

.::AdNiSya3108::. said...

yearppp... sangat tak suka.
huhhuhuhhu..

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@