CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

06 September 2008

..::KeseRaBUTAN::..

Now.....i hav many asgmnt 2 do...huhuhu. Tapi kemalasan membungkus diri. Nak buat asgmnt malas lak tapi berYM, berBLOG n ber FRIENDSTER bleh plak. huhuhu. Ni la dikatakan salah sendiri. Bukan i takmo buat tapi until now still tak da mood. Tak pasti kenapa tapi macam banyak perkara dalam hidup yang tak settle. huhuhuhu. Ntah arrr...

Mahu atau tak....i must do my asgmnt sebelum menyenangkan diri time blek beraya...Plzzzzz, help me siapkan asgmnt yang bersangatan banyaknya..... 1. Politik Amerika (Kebebasan Media kat Amerika) 2. Governans n Organisasi da 2 lak tu asgmnt (Pendekatan Pluralism dalam governans n perbezaan governans awam n swasta) 3. Politik Dunia Membangun (Pasal ASEAN) 4. Demokrasi n Masayarakat Sivil byk sungguh asgmntnya....tiap kali kelas.huhuhu (Masyarakat Sivil n demokrasi di mana2 satu negara luar) 5. Hak Asasi Manusia (I.S.A n Islam) 6. Pengantar Pendidikan Bersepadu (Pendekatan Sekular).....

Letih pun da gak dengan kehidupan ni.....tapi bila macam ni nampak sangat yang i not bersyukur n berterima kasih kat ALLAH dengan nikmat kehidupan yang DIA give to me. Hakikatnya, i very thankful to u God (Allah) wit what u give to me in my life. But, normal thing....people not ever satisfied. Asal la skrang ni lemah sangat....sangat-sangat lemah nak hadapi kehidupan. Sometimes macam tak da kekuatan langsung....ada perkara yang mengganggu.

I hate kesamaran + kekaburan + bayangan n apa-apa sahaja yang berkaitan........I just wanna kepastian. Diam tak memberi apa-apa jawapan. Kebisuan hanya akan terus membuatkan segala-galanya terumbang-ambing. For me.......be smart, came to me....face to face n be open minded. So, i can try accept what the real thing happen....(sowi arr kalu ayat cam keling skit)

Makin parah ni Nisa.....macamna ehhh nk ignore benda yang ntah pape ni. Menyerabutkan minda n mengusutkan kehidupan ja. Walaupun da kalanya membuatkan senyuman hadir di my bibir. (^_^)haahahahaha. Tapi kerapkalinya kerutan yang bersarang kat dahi. Tak leh jadi ni...makin cepat la terserlah ketuaan kt muka ....What must i do???

Soalan yang tiada jawapan....bertanya sendiri...menanti jawapan hingga kini.

4 comments:

Anonymous said...

erm...banyaknye a.ment kite nih..huhuhu..chaiyo`2...kiter nak tolong pun xreti..tlg bg smangat je la eh?huhuhu...gud luck ye




V@nill@Coke

.::AdNiSya3108::. said...

hehehe...
kira ok la tu bagi semangat pun
tp lagi ok kalu tlng buatkn skali
hihihihi
thanks....

ita said...

hehehe..mana mampu nak tlg..kite kat cn pun bsepah..agpun xbaper xpert tjuk2 2...uhuhu..minta2 dpermudahkan yer..gud luck my fwern..miss ya

♥ Lady Mae ♥ said...

gewd luck kak nisa...jgn serabut2..
ada pahpa crita la ngan kak mai :)
jgn sedey2 :)

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@