CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

20 April 2011

Omaigod…. Omaigod…Omaigod….

Dua tiga minggu yang sangat sibuk dengan urusan kerja, assignment dan tesis. Hampir setiap hari berkampung di pejabat sehingga pukul 10.00- 12.00 malam. Memamg bahaya kerana bangunan pejabat yang terasing dari bangunan-bangunan yang lain dan jauh dari keriuhan manusia. Tapi atas dasar tuntutan dan tanggungjawab, terpaksa menanam ‘CEKAL’ dalam diri. Alhamdulillah, 13 April 2011 (Rabu) selesai submit final full draft tesis (bab 1-5) pada bonda Halimah. Targetnya dapat feedback pada 15hb tapi bonda cakap next week. Bersabar sahaja kerana ini beerti tidak dapat submit untuk first jilid pada 18hb April 2011 (Isnin). Menanti Isnin dengan sabar dan sms bonda dengan penuh harapan tapi sedikit kecewa bilamana mama cakap sibuk dan akan beri feedback pada hari Rabu.




Hari ni, 20 April 2011 (Rabu) genap seminggu submit final full draft tesis. Sangat-sangat tak sabar untuk dapat feedback dan buat pembetulan before first jilid. Datang pejabat dengan semangat berkobar-kobar. Dalam pukul 9.00 pagi lebih dapat SMS dari bonda {Hari ini saya sibuk, jumpa Jumaat pukul 4.00 petang} Terus rasa sangat-sangat down yang teramat sangat. Uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu .Lambat lagi tuhh so bila saya nak buat pembetulan dan bila pulak saya nak menjilid???



Bertambah-tambah runsing bila exam around the corner, 25 April 2011 final exam [Management Theory & Practise]. Resah jaa… mana nak ulangkaji pelajaran untuk exam lagi mana nak buat jenguk tesis untuk pembetulan lagi. Aiyokkk… aiyokk.. huhuhuhuhu. Minggu nihh kembali sibuk dengan tugas-tugas pejabat coz 27 April 2011, UMCEDEL akan mengajurkan seminar. Nak kena buat surat permohonan, surat jemputan, calling-calling pembentang, pastu claim-claim bagi penyelidikan di Sarawak dll. Wuaa…wuaa…wwwuuaaaa…


p/s: curik masa japp blogging bila badan dah letih ngat buat keja opis.. uhukuhukuhukk….


No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@