CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

10 February 2011

Kaseh awak tade yang kesah

Salam kasih buat semua.....

Aku memang suka kaseh kat owang [weird]

Even tawu tade owang kaseh kat akue

SADIS bukan???


Tape laa Cik Nisa/Nasya

Biar la tade sapa pun kaseh kat awak

Tapi awak jangan nak mencik-mencik kat owang

Kaseh jaaa semua owang... tolong and bantu apa termampu

Even owang datang carik awak bila perlu jaa

Bila berhal nak minta tolong

Bila tade duwet hengget

Bila dihempap masalah

Bila dilanda kesusahan



Berlapang dada yea Cik Nisa/Nasya

Tak kesah laa macamna owang buat awak

Manis mulut ngaku kawan baik, adik, kakak etc.

Manis muka senyum ada makna

Tayah nak persoalkan

Coz hati diowang ALLAH jaa tawu

So eklas jaa menghulurkan bantuan ngan asa kaseh

Tayah nak pikir dapat imbal balas blek


Dalam dunia nihh bukan tak adil

Tapi DIA nak uji kaseh kita kat DIA

Itu kenapa selalu jaa apa yang kita nak, harap, ingin, idam

Jarang nak dapat... SUKAR perolehi

If dapat tuhh BONUS dari DIA buat kita

So takyah nak sonok sangat

Kerna bila-bila masa DIA leh tarik balik..



So after dah tolong bantu owang yang awak kaseh

Tayah nak minta pape

Tayah nak harap diowang pun akan buat apa yang awak buat

Tayah nak sedih-sedih if tak dipedulikkan after this

Tayah nak makan hati semua

Biar ja….. biar….biar jaaa


Jadikan semua tu warna-warni lam idup awak

Memamg asa macam sangat kesian

Awak sebok-sebok kaseh kat owang

Tapi owang langsung tak kesah ngan awak

Apatah lagi nak kaseh..


Biarpun sekali awak mati tade owang kaseh ngan awak

Awak jangan wisau taw Cik Nisa/Nasya

Kerna yakin dan pasti DIA pasti kaseh ngan awak.


No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@