CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

04 January 2010

GIVEAWAY LADY IN RED


Tarikh tutup contest nie dah makin dekat iaitu pada 9hb Januari 2010 dan 10hb Januari 2010 bakal diumumkan siapakah pemenangnya.


Hakikatnya dari hari first lagi contest nie kuar memang nak joint tapi tak berkesempatan coz tersangat busy ngan persiapan majlis perkahwinan my KAK LONG, persiapan untuk sambung master dll.

Pastu bila keadaan dah kembali stabil............... kat umah sewa yang i duduk lak tak dak tenet so terpaksa laa tangguhkan niat. Ada jugak gie CC tapi macam tak selesa jaa nak buat benda yang berkaitan blog nie kat CC, mudahnya tak dak feel.

Kesudahannya dapat gak joint...... sebab kat umah sewa i skrang dah pasang wireless. Nak joint jugak contest RED, RED nie dengan penghargaan besar ditujukan untuk my IBU. My IBU sangat-sangat menggemari warna RED. Kalu leh semua nak RED, pilih jaa laa baju apa pun comfirm RED. Malah kaler RED ni dah sebati dalam keluarga sampai my adik laki dan kakak pun pun asyik tertarik ngan kaler RED.

Maka dengan ini, i mempertaruhkan gambar yang tersangat laa RED yea mak ngah...
Silau mata sekejap..


Gambar nie diambil tyme DINNER KOLEJ UNGKU OMAR, UKM dalam awal tahun 2009. Bertempat di D.E.C.T.A.R UKM. Tyme nie sesaje gie dinner lewat ngan kaawn-kawan coz nak ambik gambar banyak-banyak kat luar sebelum masuk dalam, nak posing bagai memandangkan dah final year kat bumi UKM. Pixel di atas adalah pixel paling menyerlah kaler REDnya di mana i memakai baju kurung kaler RED, baju RED, kain pun RED, tudung pun da kaler RED dan ketika ini saya sedang beraksi di RED carpet. Hakikatnya malu gak pakai warna RED ni.. mana taknya, masuk jaa kat dalam semua mata tertumpu kat i coz sangat-sangat menyerlah kaler REDnya.

Jom joint giveaway nie kerana masih ada masa untuk kalian memilih gambar yang da sentuhan RED walaupun hatta sedikit mungkin. Giveaway ni dianjurkan oleh PUAN AFIDAH'S BRO AND HIS FIANCE yang mencari rezeki a.k.a kerja dia UK . Both of them nie akan bernikah new year nanti.. Dan PUAN AFIDAH adalah sebagai co-organize giveaway ni.

So bersempena dengann wedding mereka tak lama lagi.. both of them bermurah hati nak anjurkan giveaway nie, caranya upload gambar pakai baju merah! .. tak kisah la baju apa pon , t-shirt , baju kurung , jubah , tudung , skirt or baju kawen ... janji merah.

kenapa merah?? .. coz tema wedding diorang is RED!

Berikut syarat-syarat yang perlu dipatuhi..

1. Buat entry bertajuk Lady In Red Giveaway [sudah]
2. Buat entry Pasal Giveaway nie and upload gamba yg nk dipertandingkan. Cuma 1 gamba jer taw... [rujuk gambar di atas]
3. Be my Follower. Nie wajib , senang kalau ade ape2 update .. and jgn lupa add me dalam bloglist anda [dan lama dah jadi follower and add dalam bloglist]
4 . Letakkan banner kat entry ngan side bar berserta linknya sekali [ok, done]
5. Jangan lupa Mention about the contest in your entry with links back to this entry [ok, done]

Untuk pengetahuan UOLSS...
Pemenang akan dipilih oleh si pengantin sendiri... berdasarkan 3 ketegori:

1. ketegori paling menyerlah
2. kategori paling sweet
3. kategori paling menarik

malah kemungkinan besar if ramai joint maka hadiah saguhati mungkin dipertimbangkan..




3 comments:

firahadifa said...

ok.. da review yer...

Good Luck!!

.::AdNiSya3108::. said...

Thanks...
Hope da potensi leh menang...
heheh

firahadifa said...

akak update list lagi yer..nanti check

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@