CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

07 January 2010

"The Sweetest Smille Contest"


CIK BLOG dah sertai contest ni.
Anda bila lagik??
Jom laa joint contest sweet nie...

Mudah jaa syarat-syaratnya......
Nak taw syaratnya leh jaa rujuk penerangan kat bawah yang CIK BLOG dah letak k.

"The Sweetest Smille Contest" from ME.



Pendapat+komen dari bibir comey ku berkenaan Delisya's Collection:

~ shawls & pasmina kat Delisya's Collection sangat cantik menawan
~ nyatanya lain dari yang len coraknya & pastinya memikat hati insan2 yang maukan kelainan
~ brooch yang comel
~ bagosnya lagik sebab koleksi yang pelbagai

*
*
*
~ minat sangat ngan pasmina nie tapi CIK BLOG jenis yang pakai tudung bidang 60 so teramat laa susah nak carik pashmina yang menepati kehendak maka hope laaa mungkin di masa hadapan Delisya's Collection leh cuba menjual pashmina bidang besar, comfirm dapat sambutan hangat daripada wanita-wanita di luar sana yang memakai tudung bidang besar nie.


TERMA & SYARAT-SYARAT PENYERTAAN :

1. Terbuka kepada SEMUA BLOGGER


2. Copy Stiky Mode kat atas ni, pastu letakkan kat SIDE BAR korang berserta link (kalau x de link automatik tidak akan dilayan)

3. Jadi FOLLOWER kepada kedua-dua blog kat bawah ni ekk

http://delisyaoutlet.blogspot.com/
http://nardpunyeciter.blogspot.com/

4. Add semua blog kat atas dalam blog list korang

5. Copy and paste jugak banner kat bawah ni kat SIDE BAR korang gak ye..


6. Uploadkan sekeping atau 2 gambar anda yg bertudung/menutup aurat. Tak kisah samada memakai selendang/tudung yang dibeli di Delisya's Collection @ tidak. Apa yang penting anda mesti senyum semanis-manisnya okeh! Tak kisah lah senyum tu nampak gigi ke tak ke...yang pasti anda tersenyum. Senyuman anda yang paling menawan pasti akan terpilih ..hehe..

7. Nyatakan pendapat anda tentang blog Delisya's Collection.. (Ehe...x semestinya yang baik2 aje..nak kutuk2 pun boleh jugak..haha..leh la aku improvekan lagik)
  • Tidak perlu elaborate panjang lebar, hanya gambar sahaja pun dah mencukupi hehehe ;p tapi kalau nak juga elaborate, i don't mind :)
  • Tinggalkan komen anda di sini dengan link entry blog anda.
  • Pemenang akan dipilih oleh juri-juri yang bukan ahli blogger...(takde istilah berat sebelah ek )
  • 2 hadiah utama & 3 hadiah saguhati
  • Tarikh akhir penyertaan :- 25 Januari 2010
8. HADIAH : jeng..jeng..jenggg..
  1. Hadiah Utama: Barangan bernilai RM50.00
  2. Hadiah Saguhati : Barangan bernilai RM20.00 **kesemua hadiah tidak boleh ditukar dengan wang ringgit..(okey ke hadiah ni)



No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@