CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

08 February 2009

~Bo'UT mALam SAVE GAZA~

Ingin berkongsi sedikit gegambo yang sempat di 'snap' sepanjang "Malam Save Gaza & Solat Hajat" bertempat di Stadium Seksyen 15 Bandar Baru Bangi. Alhamdulillah, program ini mendapat sambutan yang luar biasa dari semua pihak untuk turut serta terlibat secara langsung mahupun tidak langsung. Dalam pukul 8.30 malam, aku n teman sudah berada di tapak kawasan program. Seperti kebiasaannya terdapat pelbagai gerai jualan seperti makanan, minuman, ubat-ubatan, pakaian dll. Sempat juga menjengah ke setiap kedai untuk mencuci mata. Di deretan kedai itu membawa aku kepada 'sesuatu'.......'sesuatu' yang sememangnya telah lama diidamkan. Akhirnya dengan berlakunya proses 'aqad' muamalat, 'sesuatu' itu telah menjadi milik aku. ~suka sangat walaupun harganya boleh untuk 5 hari makan~ Persoalannya apakah 'sesuatu' itu??

Program dimukadimahkan dengan solat Isya' dan seterusnya solat hajat secara berjemaah. Selesai saja solat aku n teman segera mencari port yang strategik dan semestinya barisan hadapan menjadi pilihan aku. ~aku tak suka berada di barisan belakang walau dalam apa hal melainkan nak tido~ Boleh dikira aku n teman la yang pertama mengambil tempat di hadapan pentas ~bahagian muslimat~ seterusnya diikuti oleh yang lain-lain. Semangat sangat nak mengikuti program dengan sebaik mungkin tanpa penglihatan dihalang oleh apa-apa.

Suka benar tengok pengerusi majlis kerana begitu berSEMANGAT dan berTENAGA dalam berbicara dan mengendalikan acara. ~kredit untuk pemuda itu dan rakan-rakannya~ Laungan takbir, sokongan ke atas Palestine n HAMAS dan anti Israel, Amerika n Zionist bergema memecahkan sunyi malam. Tidak ketinggalan suara adik-adik kecil juga terdengar bersahut-sahutan. Program penuh dengan pengisian yang menyuntik semangat JIHAD. Dimulakan dengan persembahan pentomen dari mahasiswa KUIS dan kemudiannya nasyid daripada kumpulan DA'IE bersama kibaran bendera. Seterusnya berselang seli dengan ucapan, pesanan dan kata semangat daripada para penganjur utama seperti Prof Tajul Ariffin, Mejar Nazri, Wakil Hamas, YB Salahuddin Ayob, wakil ISMA dan beberapa lagi. Dan kemudiaannya persembahan nasyid daripada Mu'adz dan kumpulan Rabbani memarakkan lagi semangat semua yang hadir bagi menentang Zionist laknatullah dengan memboikot produk Israel melalui lagu-lagu bermesej keamanan dan JIHAD.

Kutipan derma giat dijalankan sepanjang program berlangsung. Dan acara kemuncak ialah bacaan deklarasi penduduk Bangi untuk PBB. ~ntah betul atau tak....sila betulkan eik~ Ini telah dipersetujui dan ditanda tangani oleh kesemua pihak penganjur yang terlibat. Di akhiri dengan acara penyerahan cek kepada wakil HAMAS dengan jumlah kutipan sebanyak RM100 000 dan tambahan untuk malam ini sahaja kutipan mencecah RM15 000. ~alhmadulillah, moga kutipan ini sampai benar ke tangan-tangan insan yang memerlukan dan bukan disalahgunakan~

KOLEKSI GAMBAR UNTUK TATAPAN UMUM

~Anak-anak kecil turut dibawa ibubapa untuk~

~Sujud mengadapmu Ya Allah. Kurniakan kemenangan kepada umat Islam di Palestine~

~Tekun mendengar deklarasi yang disampaikan~

~Ribuan yang datang memberi sokongan~

~Wakil-wakil para penganjur yang telah bekerja keras~

~Para pemuda Islam yang sedia berJIHAD~

~Aku n 'sesuatu' yang telah lama diidamkan. Cantikkan mapla Palestine ni?? Rasa sangat berbaloi membelinya~

~Antara koleksi kesayangan ku untuk MENYOKONG PALESTINE - mapla, buttons, sticker, buletin n pamplets. Da lagi yang teringin dijadikan koleksi seperti T-SHIRT LABUH, CD, KASET, n BUKU berkaitan Palestine. Insyaallah kalu ada duit lebih tapi kalu ada yang sudi nak bagi lagik suka.~

4 comments:

Affan Azami said...

pegy ngan sape lagi kak?.. lalalalala

.::AdNiSya3108::. said...

~Berdua ja ngan kawan akak dalam gambar tu
~Nanti2 dah ada 'raja hati' leh la p ngan yg bgelar suami
~ngehngehngehhh

Anonymous said...

secantik-cantik mafla hg
cantik lagi kawan hg hehe

.::AdNiSya3108::. said...

owhhhh...
kawanku ja la yang cantik
aku tak cantik ka??
cedih tui

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@