CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

09 December 2009

Sweetnye....Ratu Hati Giveaway

BESHHH......
BESHHH....
BEShhhh..


Beshhh sangat dapat jugak den joint contest ni.... pada awalnya dah terkeciwa sebab tengok tarikh tutup 10 November 2009, comfirm tak sempat nak joint sebab busy tyme-tyme tue..... huhuhu. Tupp... tupp.... tyme lalu lalang kak blog penganjur skali lagik tengok tarikh tutup dah berubah tue. Yahoooo.... sambil meloncat lebih tinggi. Penganjur contest tersangat baek hati di mana tarikh penyertaannya telah dilanjutkan hingga 31 Disember 2009.

Penganjur telah memperpanjangkan tarikh contest nie disebabkan faktor yang sangat romantik lagik relevan gitu. Untuk pengetahuan semua November adalah bulan istimewa bagi penganjur dan pada tanggal 25hb adalah HARI ULANGTAHUN PERKAHWINAN yang ke-2 bagi penganjur dan pasangannya.


Sebelum nak joint contest ni haruslah taw syarat-syaratnya:

1.Copy paste kod banner contest ni...taruk di side bar & taruk juga di entry korang pasal contest ni.. [DONE]

Powered by BannerFans.com


2. Korang kena/mesti masukkan link blog PENGANJUR ke blog korang.. [DONE]

3. Pastu WAJIB jadi follower kat blognye... [DONE]

4. Sertakan gambar korang yg ASLI(tanpa mekap atau apa² aje kosmetik)...pastu korang sertakan gambar yg CANTIK/AYU/MANIS/JELITA setelah bermekap. Kali ni korang bleh pertaruhkan gambar semasa hari bahagia korang... pastikan yg paling glamour ya... [DONE]

5. Contest ni sempena anniversary PENGANJUR ke2 dan juga utk new year sekali la... [SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE SYURGA]

6. Setelah kesemua di atas selesai... korang antar la penyertaan dan sila tinggalkan jejak untuk PENGANJUR check penyertaan anda.(tak leh la men touch up guna photoshop ker...dan yg sewaktu dgnnya) [DONE]

7. Last sekali...sila jawab soalan ni (Pokok apa yg paling berani?) Jawapan anda kena hantar ke eryati@yahoo.com takut nt jawapan korang ditiru...heheheh [KAK CHECK EMAIL K]


Jom jenguk gambar ku yang sangat ASLI lagi TULEN tanpa make up.... juga tanpa secalit bedak pun. Sila.......sila tengok muka yang sangat sememeh ini.

?
?
?
?
?

Jeng...jeng....jeng............ gambar yang nak dipertaruhkan untuk contest ni...
Yang pasti..
sangat pasti
malah teramat pasti

*
*
*
*
*

BUKAN PIXEL INI


Poning den nak pilih gambar sobebnya tak dak pun gambar yang muka ber'make up'. Takat pakai bedak+lip ice/gloss tu da laa. Lebih dari tu memang ngak ada tapi cuba jugak di usahakan sebab nak masuk contest nie. Ikut hati mau jaa di taruk gambar make up tyme wedding tapi coming soon laa. (^___^)

Akhirnya, pixel tyme konvo jadi pilihan untuk contest ni. Tyme konvo nie berbedak meriah skit laa... cun laa nak jumpa kawan-kawan setelah tamat pengajian dan pertama kalinya nak menerima IJAZAH SARJANA MUDA DENGAN KEPUJIAN.


GAMBAR YANG CUN/MELETOP/VOGUE


Jom pakat-pakat joint contest ni........ nak joint gak contest nie sila terjah SWEETNYA...RATU HATI GIVEAWAY .


No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@