CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

29 December 2008

~DaTiN FizA mEN'TAG' diRIkU~

dAH bERKURUN sIMPAN bENDA nIE....mAAF lA yEA dATIN fIZA. ~hehehe~ nGAK aDA mASA n kURANG jUGA miNAT kERANA mASIH nGAK aDA pASANGAN. tAG iNI hANYA sESUAI uNTUK mEREKA-mEREKA yANG sUDAH aDA pACAR. ~hikhikhik~ sEKADAR sUKA-sUKI mENJAWAB tAG. hARAP mAKLUM.

7 ciri lelaki idaman ツ
tULEN
aHLI jEMAAH
bERIMAN n bERAMAL
sEJUK mATAKU mEMANDANG
kEMAS n sMART dARI sEGALA sEGI
pENYABAR dENGAN kERENAH dIRI iNI
dIRI iNI aDALAH gADIS pERTAMA yANG dICINTAINYA

7 lelaki yg pernah diminati ツ
rASULULLAH s.A.W
iMam aL-gHAZALI
hASSAN aL-bANNA
kAGUM dENGAN mY dAD
sAYANG mY aBG cIK
tOK gURU nIK aZIZ
.....rAHSIA

7 perasaan keluar dgn mereka di atas ツ
mOGA KETEMU DI AKHIRAT NANTI
tAK tERLAFAZ dENGAN kATA2
....sAMA mACAM kAT aTAS
.......mASIH sAMA
.....tETAP sAMA
.....jUGA sAMA
..sAMA jE

7 destinasi impian bersama pasangan ツ
mADINAH mUNAWARAH
mEKAH mUKARAMAH
sYURGA aBADI
bRUNEI
iTALY
pARIS
bALI

7 hadiah kepada pasangan ツ
dOMPET
cINCIN bERSAMA
jAM tANGAN pASANGAN
kAD kREATIF bUATAN sND bHD
mUG dENGAN dA wAJAH cOMEL kU
t-SHIRT sEDONDON dTEMPAH kHAS
kEK cHOCOLATE hASIL aYAQ tANGAN

7 lagu utk pasangan ツ ~eikk,i tak dak pasangan agg ni~
dOA sESORANG kEKASIH
kU sERAH CINTA
kALIMAH cINTA
kASIHKU aBADI
jALAN bAHAGIA
kAsih kEKASIH
bICARA kATA

7 yang ingin ditag ツ
mAWADDAH
kAK mAI
aTIKAH
rOZITA
aFFAN
sARFA
aMIR

1 comment:

Cik_Iza said...

ya ampun..
bila la aku jadik datin nie.. huk huk huk.. adeh..

neway..

insyaAllah tercapai.. ameen..

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@