CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

11 January 2009

~HaRi PenaMAAN cALOn (PRK UKM)~


Dah lama kan blog ni tak bermesej, bermaklumat, berinformasi dan segala.........maaf amat buat kengkawan. ~kak dah update blog yea Luqman~ Maaf sekali lagi eikk. Awal semester ~final sem lak tu~ agak busy ngan proposal a.k.a tesis, kemas kini diri ~da makna tersirat~, pendaftaran kursus n tutorial, gelombong pilihan raya kampus agg dll.

Tetiba datang aura nak mengomel pasal senario PRK yang sedang hangat berlangsung kat UKM, Bangi. Baru jea 2 hari yang lepas ~8 Jan 2009~ berlalunya proses penamaan calon PRK UKM. Agak meriah walaupun berlaku beberapa perkara yang menimbulkan suasana tegang antara calon dan pengurusan tyme sesi bantahan. ~fakulti tertentu~ Suasana kali nie bukan ja meriah tapi menampilkan keunikkan khususnya dalam 'parti' Gabungan Mahasiswa Universiti Kebangsaan Malaysia atau lebih dikenali sebagai GMUKM.


Kemeriahan dirasa bagi mereka-mereka yang turut serta dalam perarakan secara aman dari stadium UKM ke bangunan Pusaneka. Siswa/i berpakaian serba ungu ~warna tema~ melangkah yakin dan pasti dengan meninggalkan gelombang GMUKM bergentar di segenap jalan. Menampilkan kepelbagaian kaum......Melayu, Cina dan India. Bersatu untuk suatu perubahan ~berani berubah~ Keunikkan terserlah bilamana bergermesik nyanyian lagu rakyat yang telah digubah khas bagi menyemarakkan lagi suasana. Wujudnya integrasi yang padu......berlainan daripada PRK sebelum dari k@c@m@t@ d!r! !n!.

Kengkawan tersayang........walaubagaimana dalam meraikan kemeriahan dan keunikkan ini yang lebih utama adalah UNDI ANDA. Tidak ada gunanya sibuk bercerita tentang penaman calon, tidak ada gunanya bising berdebat tentang manifesto calon, tidak ada gunanya kecoh tentang kempen.....Lebih BERGUNA adalah UNDI ANDA. Undi anda bakal menentukan corak kepimpinan baru UKM. Beramai-ramailah kita turun membuang undi pada Hari Mengundi iaitu 15 Januari 2009 di Kolej Kediaman masing-masing (penempatan dalam UKM) dan di Bangunan Pusaneka (penempatan luar UKM).
Ayuh kengkawan.....bersamalah kita tunaikan tanggungjawab kita sebagai warga kampus UKM. Jangan sia-siakan peluang anda, peluang untuk memilih mereka yang hanya benar-benar layak bagi menduduki jawatan PMUKM 2009/2010. Pilih dan undillah calon anda atas dasar calon itu sendiri ~kredibilit, kebajikan mahasiswa yang diperjuangan, kebolehpercayaan dll~ bukan pemilihan bersendikan 'PARTI'. Yang bakal melaksanakan tanggungjawab adalah calon yang menang n bukan 'PARTI'.

Salam Perjuangan buat semua calon yang bertanding sama ada kawan-kawan ku di barisan GMUKM mahupun di barisan ASPIRASI. Andaikata antara anda dipilih memegang mandat kempimpinan UKM ~khususnya kengkawan ku~ tunaikan amanah anda sebaik mungkin kerana ia bakal dipersoalkan dan dihitungkan di akhirat kelak. Jangan berjanji manis ibarat "menanam tebu dipinggir bibir" saja tapi pahit dari segi perlaksanaannya.


Sekian dari saya...........WE UNITE, WE UNITE, WE UNITE IN PURPLE..WE UNITE, WE UNITED, WE UNITE FOR JUSTICE. Takbir, allahuakbar 3x.

No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@