CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

18 December 2008

~THesis~



Apa eikk motif kuletak pic ni??? Nak gtaw kengkawan yang sebenarnya ku tengah memotivasikan diri sendiri. ~huhuhuhu~

Minda tengah pening+ hati ngah wisau = TENSION

Awat plak jadi lagu tue?? Besa la tue...dah tahun-tahun akhir dok wisau pasal tesis la wahai kengkawanku. Nak grad kena la siapkan tesis kalu tak extand la jawabnya.... ~tak moo....tak mooo...tak mooo~ Macamna leh jadi macam nie?? Ikut perancangan nak siapkan 2/3 bab semester 5 tapi...........baru siap proposal yang akan jadi bab 1. Then my penyelia suh teruskan bab 2 dalam masa yang sama kena tukaq tajuk. ~aduh...duh...duh...duhhh~ Sangat la tak faham dah kalu tukaq tajuk macamna nak teruskan penulisan bab 2???

My penyelia ku soh olah ja blek coz dia cakap tajuk ISA tue bahaya so tukar dalam konteks politik keselamatan. Bagi ku pape pun kena la olah n buat semula proposal tu. Bab 1 kena kukuh dulu kalu tak nanti timbul lak masalah untuk penulisan bab seterusnya. ~macamna nak go on kalu bab proposal tak settle~ Ku bantah ja awal tu bila my penyelia suh tukaq tajuk.... pape pun maw tak maw ku kena akur gak. Then, dia bagi la nama buku n penulisan untuk tajuk tu. Malangnya ku dah search buku buku tue tapi tak wujud langsung kat PTSL ~library UKM~ Lagi la ku geram coz nak buat penulisan tak boleh. Dah taw tesis da masalah slamber ja ku cabut blek umah awai. Mana taknya dok kat UKM pun tak dak bahan nak buat penulisan baik blek umah rest minda jap. ~kononnya la cari ilham kat umah~

Selain tu susah bangat maw jumpa sama my penyelia ~besa la orang politik amatlah busy dengan perkembangan politik negara~ Sudahnya terpaksa la ku blek awai ke UKM untuk jenguk kondisi my tesis. ~awal la sangat 22 Dec tu~ (^_^) Pikir punya pikir ku rasa nak tukaq tajuk......maw tak maw ku kena la berdebat ngan my penyelia untuk pastikan tajuk tesis baru ku di terima. ~agak-agak dengan 'out spoken' ku ni leh kot~ Tajuk yang kat pikiran ku skrang ni berkenaan "Politik Integriti: Parti Politik dan Parlimen" ~ok tak?~ Ada la search bahan n alhamdulillah la banyak gak bahan yang da. Rasa hati tu dah okies la tajuk baru nie tapi tak taw la dari sisi my penyelia plak macamna.

Nie dok hitung hari ja nak blek UKM....Bukan tak suka dok umah lelamatapi runsing pikirin tesis. Harapnya 1 week awal kat UKM bermanfaat la untuk aku siapkan proposal tajuk baru dan diluluskan dengan kadar yang segera mungkin. ~amboi macam comfirm amat ngan tajuk tu~ Nampak gayanya ku kena berkampung kat PTSL n pusat sumber PPSPS. ~tak cedih ngat coz taw da ramai kengkawan yang kelik lagi awai~


I'M A LEADER....LEADER FOR MYSELF

No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@