CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

14 November 2008

~aDA-aDA SajA~

Bersua lagi.....

Sukanya sekarang ni.........suka sangat. Tapi suka ni tak da la sampai lupa padaNYA n tuntutan agama. Insyaallah masih ingat. Apa yang aku suka pun kawan-kawan tak tau kan?? hahaha. Memang tak mau bagitaw pun. Jangan marah naa buat kawan-kawan tertanya-tanya pa yang ku suka. Jelasnya suka yang amat sekarang ni. Kepada yang suka membuat spekulasi, andaian, telahan n seangkatannya, hentikan ja la. Bcoz, aku jea yang betul-betul tahu apa telah membuatkan ku suka saat ni. hahaha. ~suka-suki~

Alhamdulillah...........selesai 5 papers untuk imtihan kali ni. Tinggal lagi 1 paper berbaki 21hb nie. Mempunyai ruang waktu yang agak terluang menantikan paper terakhir kali ni. Da kengkawan yang mula mengomel cemburu dengan ke'relax'an ku. hehehe. Memang la relax sekarang coz dah letih exam berderat-deret sebelum ni plus da satu hari tu 2 papers. Tak tertahan tu. Boleh bayangkan tak?? Hinggakan ku alami sakit kepala yang bersangatan ekoran rehat yang tak cukup. Da gak satu waktu tu sampai mabuk nak tengok buku dah. huhuhuhu. ~macam tu skali stress exam kali ni~

12hb time exam Governans & Organisasi adalah hari last submit assignment Worldwide Governance Indicators. Waktu antar kertas jawapan kat bakul, lalu gak la kat bakul assignment WGI, tengok da 2 ke 3 assignment ja yang di antar. Sah la still ramai yang tak buat n antar pun ~just additional ja~ Memandangkan ku nak rebut gak 5 markah tambahan tu so menembalkan la muka mengadap Prof Madya Rashila, mohon ehsan dia perpanjangkan masa untuk antar assignment WGI. Hasilnya aku berjaya, maka dengan itu aku akan cuba siapkan assignment WGI sebelum berakhirnya tarikh last iaitu 21hb Nov 2008. ~pesstt..mana taw kot-kot leh dapat A subjek ni~

Week ni nak relax sekejap. Nak bersenang-senang sebentar. Rehat yang panjang.........tapi tak juga la coz rehat yang panjang hanya kat syurga yang kekal abadi. ~moga menjadi antara penghuninya~

Banyak yang difikir dan banyak yang nak ditulis.......tapi nak berfikir la dulu sebelum menulis. Tak mau tersalah menulis sebelum berfikir. Menulis dengan berfikir dan berfikir untuk menulis. Ayat pening skit coz berbelit-belit tapi faham kot naa?? ~hehehe~

No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@