CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

15 November 2008

..::2 dalam 1::..

Honestly......this weekand agak runsing. But hanya diri yang bisa merasa, biar pahit biar pedih, segala perlu ditanggung. Natijahnya minda tak sihat oleh kerana hati yang sedang sakit. ~bukan sakit hati~ Comfirm ada masalah dengan hati kalu tak mustahil wujudnya masalah lain. Masalah hati tak lain tak bukan timbul sebab hubungan kita dengan Allah s.w.t ada something wrong. ~something wrong tu kita kena check diri @ muhasabah~. Masakan hubungan kita sesama manusia akan OK if hubungan kita dengan Tuhan Maha Pencipta KO. Masyaallah......lemahnya aku sebagai hambaNya. Serasa tak layak untuk bergelar khalifah di muka bumiNya untuk mentadbir dan mengamankan alam yang luas terbentang. Menurut k@cm@t@ y@ng b3rb3z@, graf kehidupan manusia adalah menegak iaitu semakin baik hubungan kita dengan Allah s.w.t maka semakin baik hubungan kita dengan manusia. If hubungan kita dengan manusia ada something wrong maka cepat-cepat la spot check hubungan kita dengan DIA. Persoalannya kenapa aku??? Maybe solat ku akhir-akhir ni kurang khusyuk, mungkin dah jarang baca Quran, maybe selalu habiskan masa dengan benda-benda laqo, maybe malas buat amalan sunat, maybe........ maybe........ dan maybe..... Antara sedar dan yakin aku mohon padamu Ya Allah, kukuhkan, tetapkan n tabahkan hati ku. Bimbinglah hatiku agar senantiasa dekat padaMU. Aku terlalu takut untuk berjauhan denganMU kerana aku tidak cukup kuat untuk menempuh fitnah dunia. Ya Allah, peliharalah aku.......

Khabarnya dia rindukan aku. Pastinya benar kerana perkhabaran dari sumber yang boleh dijamin kesahihannya. ~hehehe~ Untuk dia, aku juga begitu cuma........
Bukan tak ingat.....
Bukan tak rindu......
Bukan dah melupakan......
Tak juga menghilang....
Tak juga berdiam bisu...
Tak juga melarikan diri...
Sekadar kelelahan.....
Lelah menjalani imtihan kehidupan.



Andai ada 1000 kesalahan dalam hubungan kita
Hanya kemaafan yang dapat ku pohonkan
Agar kau tahu bahawa
Walau apa pun hubungan itu
Ia takkan pernah lekang dengan sebarang kesilapan
Sama ada daripada kau mahupun aku
Kerana ia tunjang kepada kekukuhan sesuatu ikatan
Andai engkau salah menafsirkannya
Ia akan menjadi tembok penghalang antara kita
Tapi mana mungkin ia bisa diruntuhkan
Kerana hubungan yang kita bina masih utuh
Walaupun keutuhannya
Masih belum dapat kita lihat pada hari ini....

p/s: post atas n bawah tak berkaitan pun. huhuhu. Jimat space blog....senang 2 benda dalam satu 1 nukilan. hehehe.

No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@