CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

18 October 2010

......terkini lagi


Sedang menanti ulasan proposal daripada Dr Kuppu (pensyarah method) dan Dr Halimah (bakal penyelia) untuk penulisan tesis pada semester hadapan. Moga dipermudahkan. Berdebar jugak menanti sebab dah submit dekat 2 minggu pada Dr Kuppu tapi I noe dia sangat-sangat busy. Sementara baru jaa last week bagi full proposal pada Dr Halimah and she promised to check it and give back to me this week. Very-very the tak sabar okie. (hancus bahasa kerana rojak wal gado-gado dah ni)

Masyaallah dah berada di hujung semester pun, still bersaki-baki less 2 week. Assignment masih menimbun meraih perhatian untuk disiapkan tepat pada dateline. Insyaallah, akan terus berusaha bersengkang mata siang ke malam, malam ke siang dan menggunakan kekuatan gear tahap maksima untuk melangsaikan semuanya. Hihihihihihihi.

Berdebar jua menanti *wink date…. Ahahahaha. 15 Nov 2010 tarikh keramat penentu perjalanan ilmu. Moga diluluskan. Di kedatangan Aidil Adha, turut merasa bahang final exam untuk semester ni. Bakal berhempas pulas berpeluh-peluh bermula 23 Nov – 3 Dec 2010 then sedikit masa bertafakur. Masa senggang yang ada mahu dimanfaatkan untuk lanjutan perkembangan proposal and then menulis and terus menulis. Paling busuk pun, before the next year i must done all about questioner;give to the respondent and get feedback. And at least finished chapter 1-3. So the next semester I only have 2 chapter to write….. to analysis data from questioner after coding in SPSS and to give my recommendation for that issues. Hope flying colours (rainbow) for my education… I really-really want to graduated Ogos next year (plzzzz, pray 4 me k. Luv u) because I have another plan for my future. (^_^)



23 Nov 2010 - Public Management Technique

25 Nov 2010 - Politic, Government and Development

26 Nov 2010 - Reseacrh Methodology

3 Dec 2010 - Planning Adminitration & Community


Rasa verangan mahu mendaki Broga Hill….. terberimpian lak sedang pula masih banyak kerja tak tersuda. So I nak buat keja laju-laju, after finished all my assignment, nak pegi jugak-jugak. Menikmati keindahan alam ciptaan Allah s.w.t. sambil menenang-tenangkan jiwa raga.


No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@