CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

24 October 2010

In relationship

Entry tak menentu ala-ala ngada skit. Bukan tak ingat DIA tapi saja mahu mrn’cool’kan diri. Tak dak salah bukan skali-skali buat menda yang leh gembirakan hati kita, takkan setiap masa nak gembirakan orang ja kan..kan…kan?? Lama dah kot tak menggembirakan hati sendiri…. So hari n cuba meng’hepy-yeppy’kan diri.


Dengan ini diumumkan Cik Comey in RELATIONSHIP. Ekekekeekekekeke. Statement berani-mati lagik. Jatuh laa saham Cik Comey pasni, kompen tak dak yang sudi dah nak buat eden isteri solehah. (^_^) Cupppp…cuppp, sila baca entry ni sampai habes ok. Takmo…takmo…salah faham. Sapa laa Cik Comey ni nak ber’relationship’ ngan ‘lelaki’ (pssstttt, tak dak orang mau, Ini btul-btul tak tipu), baik ber’relationship’ ngan DIA.


Tetttttttttttttttttttttt.

Teeeetttttttttttttttt

Gimik skit…

*
*
*
*
*
*
*

Cik Comey in relationship with Si Boncet.

*
*
*
*
*
*
*

Cik Comey dah ada Si Boncet… sangat cumil ok. Mau nengok Si Boncet Cik Comey?? Alaaa…my pinpink (camera) kak long pinjam laa so tak leh snap kecomelan Si Boncet. Nanti-nanti yea…. Japp…japp….aci tak macam ni???? Meng’google’ pixel seakan Si Boncet ~~~~~~~~~~~~~~~~


*
*
*
*
*
*
*



Tapi rupanya sweet macam ni laa (95% hampir). Jelezzz ok ngan kaler ini sebab Cik Comey mahu kaler pink tapi tak dak plak warna kegemaran Cik Comey. Huhuhuhuhuhu. Boleh tak Cik Comey mahu make up Cik Boncet jadik pink jugak???


No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@