CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

18 October 2011

TERKILAN BESAR


Sememangnya sangat betul apa yang sering dikatakan; "Orang yang DIAM lebih merbahaya daripada orang BISING yang kasar dan keras". Maka berhati-hati dengan mereka yang diam dan baik di hadapan anda sedangkan hakikatnya dibelakang anda mereka memperkatakan yang bukan-bukan, mengeji dan menceritakan keburukan anda. TEGURAN terus itu adalah lebih MULIA dari KUTUKAN yang tidak berasas. Biar PEDIH hari ini, jangan BISA selamanya.

Mungkin orang benci dan sangat-sangat tidak suka dengan individu yang mulut banyak, kecoh apatah lagi lazer. Tapi mungkin PELIK sebab aku suka… kerana individu seperti ini meluahkan sesuatu tanpa disimpan-simpan. Apa sahaja yang terlintas terus diluahkan. Mungkin pedih di awal tapi kurang-kurangnya SELESAI di situ. Berlainan pula dengan yang diam, sering mengiyakan sahaja… bila ada yang tidak kena, disimpan, bila ditanya ada masalah, disorok-sorok.. semuanya kelihatan baik dan tenang. Namun disebalik semua itu berselut segala KETIDAKPUASAAN lalu dihamburkan pada individu lain. Sangat melukakan… kerana aku SAYANG dia. Tidak pernah sekali aku mengharapkan yang bukan apatah yang tidak baik untuknya. Aku sering mendoakan kebahagiannya. Malah aku GEMBIRA bilamana kini dia sangat BAHAGIA. Salam BAHAGIA. Cukup sampai di sini kerana ini KETIGA kalinya.






{Kebenaran tidak akan datang tanpa JAWAPAN dari PERSOALAN jelas!!}


No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@