CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

31 July 2010

Sepupu sepapat sendiri pun tak kenai


Pak Cik Ridzuan
Memang laa kenai sebab sepupu my dad
Kira sedara mara rapat laa... bukan bau-bau bacang kaa pelam kaa
Dah beberapa kali gak laa p ziarah umah
Tak kurang gak depa mai gak jalan Balik Pulau
Tyme kenduri kawen kak long pun sefamily gak depa mai

Tapi...
.
.
.
.
.
tapi
.
.
.
.
.
tapi
.
.
.
.
.
Langsung tak taw yang IMAM MUDA ASYHRAF tu anak dia
Macamna lak tu??
Sebab takat dok p umah Pak Cik Ridzuan tak pernah jumpa semua anak dia
Kalu dapat jumpa and kenai pun yang pompuan jaa la
Tapi taw laa kata dia da anak laki
Study UM dan pernah gak study kat MATRI
.
.
.
.
.
tapi still tak dapat kesan yang IM Asyhraf my sepupu
Walaupun dok slalu gak tengok rancangan ni
Apa nak dikata???

Nie akibat bila zaman laa kurang hubungan silaturahim
Pang.... tertampaq diri sendiri tu!!!
Mak ayah jaa dok kenai adik beradik....
Anak-anak pulak tak berapa nak ambik taw
Takat jumpa tyme raya tak pun tyme da pape majlis
Pastu tak dak plak nak bertegur sapa
Haru jadi dia lagu nie...

Nanti bila mak ayah dah tak dak
Jenuh laa tak kenai adik beradik, sepupu sepapat, sedara mara
Kenai nak rapat n dekat-dekat jaa
Yang jauh.....bau-bau bacang tu kompem dah tak pasan



TAHNIAH PAK CIK RIDZUAN
ATAS KEMENANGAN IM ASHRAF
ATAS DIDIKAN PAK CIK
LAHIR ANAK SOLEH YANG BAKAL MENCORAK RAKYAT
MENJADI PEMIMPIN HARAPAN
DALAM ANGKAT MARTABAT ISLAM


NAMA PENUH: MUHAMMAD ASYRAF BIN MOHD RIDZUAN
ASAL: PULAU PINANG
TARIKH LAHIR: 12 FEBRUARI 1984
STATUS: BERKAHWIN
NAMA ISTERI: NURHUSNA YUSOF (23 TAHUN)
PEKERJAAN: IMAM
PENDIDIKAN: IJAZAH SARJANA MUDA USULUDDIN & FIQH, UNIVERSITI MALAYA


Nie pun baru taw
Bila tadi ibu calling-calling
Ibu citer laa serba sedikit
Pastu siap citer pasai p kenduri kawen IM Asyhraf
Isteri dia chantik laa (i taw laa i tak cam tu)... sopan+ramah
Baru ku tahu..... hihihi


No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@