CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

29 April 2009

KONVESYEN BERAKHIRNYA AGENDA ZIONIS


Hari/Tarikh:
Sabtu 9 Mei 2009

Tempat:
Dewan Merdeka, PWTC, KL

Bayaran:
RM10 sahaja

Penganjur:
Aman Palestine dan PEMBINA


****************************************

TENTATIF


8.00 -8.30 pagi
Pendaftaran Peserta Konvesyen

8.30 – 9.30 pagi
Pembentangan 1 oleh Dr. Roslan bin Mohd Nor
(Kejatuhan Islam Dan Kewujudan Negara Israel)

9.30 - 10.00 pagi
Kehadiran VVIP dan VIP

10.00 - 10.45 pagi
Ucapan Alu-aluan oleh Ustaz Abdullah Zalik bin Abd Rahman (Pengerusi Eksekutif Aman Palestine Berhad dan Presiden Ikatan Muslimin Malaysia ISMA)
dan
Ucapan Perasmian oleh YB Senator Dato’ Mejar Jeneral (B) Jamil Khir b Baharom (Menteri di Jabatan Perdana Menteri)

10.45 – 11.00 pagi
Jamuan VVIP/VIP & Jamuan ringan peserta

11.00 – 12.00 tengahari
Pembentangan 2 oleh Dr. Azzam al-Tamimiy
(Sejauh Manakah Kesan Kewujudan Zionis Terhadap Dunia Sejagat)

12.00 – 1.00 petang
Pembentangan 3 oleh Dr. Muhsin Soleh
(Hakikat Zionis dan Agenda Yang Dipropagandakan)

1.00 – 2.00 petang
Rehat / Makan / Solat

2.00 – 3.00 petang
Pembentangan 4 oleh Dr. Azzam al-Tamimiy
(Peranan Seorang Muslim Dalam Menghadapi Musuh Zionis)

3.00 – 4.00 petang
Pembentangan 5 oleh Dr. Muhsin Soleh
(Kebangkitan Islam Di Palestin Dan Status Agenda Zionis Masa Kini)

4.00 – 5.00 petang
Majlis Penutup / Ucapan Penangguhan oleh Dr. Kamil Azmi bin Tohiran (Presiden Persatuan Belia Islam Nasional PEMBINA)


***************************************


Ayuh daftar segera!!!
Terhad kepada 3 000 tempat duduk sahaja.


Untuk pendaftaran awal anda boleh berbuat demikian:

1) Tel ke 03 8926 7019
(Nyatakan penyertaan KBAZ, Nama Penuh dan No IC)

2) Fax ke 03 8925 9963
(Nyatakan penyertaan KBAZ, Nama Penuh dan No IC)
3) Email ke kbaz2009@yahoo.com
(Nyatakan penyertaan KBAZ, Nama Penuh dan No IC)
4) SMS ke 019 607 7372
(Nyatakan penyertaan KBAZ, Nama Penuh dan No IC)


JOM SERTAI BERAMAI-RAMAI.

No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@