CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AMARAN KERAS!!! BACA sebelum scroll ke bawah

Aku tak minta apatah memaksa sesiapa untuk membaca tulisan dan coretan di blog aku ini. Segala yang tertulis dan tercoret adalah dari aku kepada aku juga untuk aku. Kalian bebas untuk menafsirkan setiap tulisan dan coretan itu tapi ketahuilah bahawa hanya aku yang mengerti hakikat sebenar di balik semuanya. Jangan mengatakan yang bukan-bukan di belakangku kerana aku tidak akan memaafkan perkara-perkara yang kalian katakan apatah lagi kiranya ia tidak benar. Andai mahu ketahui kebenaran, ayuh bertanya sendiri pada pemilik blog ini iaitu AKU. Juga AMARAN keras, tidak perlulah kalian menyinggah di blog ini sekiranya hanya ingin mengambil tahu hal diriku, mengintip-ngintip perjalanan hidupku demi untuk melihat aku jatuh dan bertujuan menjatuhkan aku. Kerana aku tetap aku yang menjadi aku dan kekal sebagai aku. Segala sesuatu adalah dari DIA MAHA KUASA, aku redha. Jika ternyata blog ini tidak memberi apa-apa faedah pada kalian, baik kiranya kalian melarikan tetikus ke button X (cancel) di atas sebelah kanan dan tekan button tersebut. Dengan itu kalian akan terpisah dari dunia coretanku. Maka ingin aku ucapkan SELAMAT TINGGAL dan tak lupa TERIMA KASIH kerana sudi mengunjunginya walaupun seketika.

Followers

07 March 2010

Pengembaraan K.A.M.I

Sangat tak dak masa nak update blog cumil ni..
So harap semua sudi laa layan pixels yang tak seberapa ini...
Jom ikuti pemgembaraan k.a.m.i di zoo negara Malaysia


First tyme p ZOO NEGARA, tu pun kebetulan kak long n my abang ipaq ajak p
Konvoi 2 keta skali ngan adik ipaq kak long, Hadi n his family
Cik blog je sowunk-sowunk yang single mingle available (^_^)

Mahal amat nak masuk zoo negara.... baru ku tahu
Terbang RM20.00 sowunk tu... kopak-kopak
Selamat laa ada owang blanja shaye k

Dah alang-alang bayaq mahai tu
Harus laaa bantai jalan pusing habes kawasan zoo negara tu
Walapun kaki letih+lenguh ngan cuaca yang amat panas
Tetap tabahkan hati untuk selesaikan pengembaraan


Dekat 3 jam gak laa kami dalam tue..
Tak dak yang tertinggal laa.... semua p tengok nak bagi puaih hati
Macam-macam ada tapi CIK BLOG rasa macam kurang jaa hewan kat zoo negara tu
Daa jaa kurungan yang tak kelihatan hewannya+kosong
Harus pihak zoo negara ambik perhatian!!!


CIK BLOG tak dak laa teruja ngat pun...
Lebih pada nak release tension jaa dengan lambakan assignment
So harusnya jejalan tenangkan diri ini...
Hewan-hewan yang ada langsung tak menarik perhatian CIK BLOG..
Tapi OK laa nanti bila orang tanya tak dak laa tak pernah jejak kaki kat sana
THANK to Kak Long & Abang Long.


No comments:

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@

S@y@ s@y@ng f@m!ly s@y@